Witam
Jestem posiadaczem dodge'a caliber którego sprowadziłem na nieorginalnych felgach bez czujników ciśnienia. Do tego czasu po odpaleniu następowały cztery sygnały dźwiękowe i komunikat check tpms dodatkowa pojawiał się pomarańczowy wykrzyknik na zegarach pod kilometrami. Wiem że to właśnie od czujników. Dziś doszły orginalne fele od dodge'a z czujnikami ciśnienia. Czy a jeśli tak to jak trzeba je skalibrować do działania kiedy je założę. Chciałbym je odnowić i na wiosnę założyć. Prosze o pomoc
Dołączył: 31 Sty 2013 Posty: 108 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Saab 9-3 1,8t 2008 Linear, Saab 9-3 2,0t 2003 VECTOR
Piwa: 11/0
Wysłany: Czw 23 Sty 2014, 19:00
Temat postu:
Re: ( Dodge Caliber ) Czujnik ciśnienia w kołach
Witam.
Na czujnikach sa specjalne numery, które za pomoca komputera diagnostycznego należy wprowadzić i odpowiednio do kazdego koła zaprogramować. Nalęży zwrócic pózniej uwagę przy wymianie opon, aby felga z czujnikiem trafiła na swoje miejsce (tam skąd była zdjęta).
Był przypadek, że bez programowania po przejechaniu około 40 km. moduł sam zczytał czujniki i nie trzeba było programować, ale lepiej nie ryzykowac, bo to podwójna robota. _________________ Bartek VIPmoto....
Witam
Zakładając czujniki musimy wiedzieć czy to wersja europejska czy USA.
Do wersji europejskiej potrzebujemy czujników pracujących na częstotliwości
433MHz. Po założeniu czujników aktywacja następuje po wykryciu ciśnienia,
po 20 minutowej jeździe czujniki zostają aktywowane i uzbrojone - (instrukcja obsługi). Nie jest potrzebne programowanie itp. W komputerze auta można też dezaktywować czujniki, i ponownie aktywować jw.
Panowie a co z dezaktywacją TMPS po wymianie kół na zimowe bez czujników ? Albo z instrukcji coś niezrozumiałego wynika albo ja jestem d... . Walczę z tym od kilku dni i nic. Jeżeli ktoś wie gdzie robię błąd , to wskażcie mi to. Pozdrawiam _________________ Roverek i Caliberek
Panowie a co z dezaktywacją TMPS po wymianie kół na zimowe bez czujników ? Albo z instrukcji coś niezrozumiałego wynika albo ja jestem d... . Walczę z tym od kilku dni i nic. Jeżeli ktoś wie gdzie robię błąd , to wskażcie mi to. Pozdrawiam
Doczytałem w instrukcji, że mam tpms w wersji premium i niema tam słowa o dezaktywacji. Czyżby oznaczało to, że tylko ratuje mnie montaż czujników ? A one są takie drogie :( _________________ Roverek i Caliberek
koledzy ! po założeniu kół zimowych bez czujników, zaczął mi fiksować ABS i trakcja, kontrolki raz świeciły raz gasły (z przewagą świecenia). Ostatnio wróciłem do letnich kół i kontrolki zgasły, trochę pojeżdziłem i dalej ciemno na desce. Miłe uczucie. Wcześniej myślałem, że coś nie łączy i dlatego kontrolki świeciły ( chociaż nie wykluczam tego, czas pokaże). A teraz moje pytanie, jaki może mieć wpływ brak czujników na sygnalizowanie abs ? Wspomnę, że mam zamontowany tpms w wersji premium. Będę wdzięczny za sugestie. _________________ Roverek i Caliberek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.