Witam wszystkich, w moim dodgu 1.8 benzyna z 2007 roku chyba muszę zregenerować skrzynię, wyje na wyzszych biegach i ciężko chodzi. Czy możecie polecić kogoś w Warszawie, kto się tym zajmuje?
Hej, temat głośnej skrzyni T355 firmy New Process Gear jest dość popularny w Dodge Caliber.
Z tym polecaniem gorzej - mi znajomy polecił firmę w Gdańsku i za magiczne 4tyś złotych zrobią wszystko.
Tylko pytanie, czy jest potrzeba wydania 4 tyś i wymiany wszystkiego? Nie.
I właśnie w Gdańsku klienci narzekają, że bez ich zgody robią wszystko, kiedy wystarczy zrobić np. łożyska.
Jeśli widać ślady zużycia kół zębatych, wałków - ok.
Temat świeży, ponieważ jestem po wymianie skrzyni.
Zdecydowałem się na kupno drugiej i naprawę "na spokojnie" mojej.
Z tego co już widziałem w kilku rozkręconych skrzyniach, synchronizatory ok, dostaje wałek atakujący i pierwsze łożysko i niestety trzeba zrobić wszystkie łożyska w sumie 4szt. Koszt części ok 1500zł. W zależności kto jakie ma rabaty, ja dałem 1200zł.
Nie polecam kupno łożysk z sieci MOPAR, nie wiem, kto dla nich robi, nie wytrzymują.
Ja zamówiłem zgodnie z symbolem łożyska TIMKEN maści USA i chromole MOPARA, gdzie po ich łożyskach problem wraca po ok. 50tyś km.
Również olałbym jak radzi MOPAR wymianę oleju AFT w skrzyni co 50tyś - tylko robił to co drugą wymianę oleju, u siebie w silniku wymieniam co 7tyś km (PETRO CANADA 5W20).
Te skrzynie są cholernie delikatne.
Aktualnie kombinuje zakupić skrzynię z wersji 2.0 tam były japońskie Aisin. Pytanie czy pasuje mocowanie, śruby, itp.
Jeśli chcesz mogę za jakiś tydzień podesłać zdjęcia z naprawy mojej skrzyni, czekam na łożyska i montuje graty.
u mnie po 160tyś km wysprzęglik również do wymiany, hałasuje łożysko.
KIedyś opisywałem mój przypadek. Objawy były takie same. Najpierw pożałowałem kosztów i wymieniłem tylko łożyska boczne. Pudło. To nie one hałasowały. Pełna regeneracja skrzyni załatwiła sprawę. Robiłem w Warszawie, ale to mój warsztat wyszukał specjalistę od skrzyń. Kosztowało 2700 z rabatem, 3 lata temu. Jeśli nadal nie zrobiłeś, to napisz, a ja się dowiem, gdzie i co.
Podobno skrzynie calibra miały lany za rzadki olej fabrycznie i dlatego szybciej się zużywały. Tak słyszałem, choć brzmi nieprawdopodobnie _________________ Dodge Forever
Nie ma problemu.
Spisze w wolnej chwili i podam oznaczenia.
Nr są z oryginałów w wypadku łożysk to zazwyczaj to samo oznaczenie. Mam dla łożysk firmy FAG, TIMKEN i SNR.
Wałki również mogę podać.
Dajcie mi chwilkę po majówce _________________ ~tOmas84
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.