Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: dodge caliber 1,8
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 29 Mar 2015, 19:09
Temat postu:
wypadanie zapłonu 1,8 b+g
Witam. Może ktoś już przerabiał temat wypadania zapłonu. Komputer pokazuje cały czas błąd na jednym cylindrze. Zmieniałem cewki, wtryski gazu, świece i po mimo tego cały czas wyskakuje ten jeden cylinder. Samochód jedzie dobrze , choć świeci się błąd silnika. Gdzie szukać przyczyny?
Mam podobny problem. Zanim auto sie rozgrzeje jak na luzie wcisne gaz na maksa i zwolnie pedal to silbik sie przydusza albo gasnie. Rowniez b z gazem. Na benz lepiej trzyma, na gazie czesciej gasnie.
Utrata mocy moze byc z wielu przyczyn, zabrudzona przeplywka/sensor map, egr, uwalona przepustnica, zapchany dolot, problemy z kolektorem i jego lopatkami.
Obecnie mam problem z zamuleniem, auto jezdzi jakby mialo 80KM, miekki pedal gazu itp. Dzis wymontowalem wszystko od puszki z filtrem powietrza do kolektora ssacego. Wszystko plywalo w oleju (modle sie by sensor map nie byl uwalony). Do tego zawalony kat, samo czarne ciasto w kanalikach. Nie wiem co mu zrobil poprzedni wlasciciel ale na pewno bym go za to ukaral.
Wracajac do tematu zaplon wypada na benie i na gazie, na zimnym i na cieplym silniku ?
Przegladales kable od swiec i wtryskiwaczy ?
Dołączył: 29 Mar 2015 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: dodge caliber 1,8
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 03 Wrz 2015, 21:35
Temat postu:
Re: ( Dodge Caliber ) wypadanie zapłonu 1,8 b+g
Szukałem po wszystkich mechanikach , każdy mówił co innego. Jedni komputer chcieli zmieniać , inni cewki, inni instalacje gazową cyrk na kółkach. Znajomy dał mi namiar na firmę ,która specjalizuje się tylko w dodgach . Gość przez telefon postawił diagnozę . Cała impreza kosztował coś koło 3tys. I jeszcze jedno przebieg mojego to tylko 100tys!!!! (mam go od nowości). Słaba jednostka
Auto jest super szkoda że słaba jednostka
Ja zdemontowałem cały dolot i kolektor dolotowy,
okazało się że poprzedni właściciel zalał za dużo oleju przez co odmą
zalało cały kolektor oraz czujnik ciśnienia powietrza.
Auto ma 150km ale jak dla mnie jest troszkę zbyt mułowate
szkoda że nikt z użytkowników dodge z poznania nie jest na forum
bo nie mam porównania.
Dołączył: 01 Lip 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa / mazowieckie Posiadane auto: dodge caliber 1,8 SE
Piwa: 0/5
Wysłany: Sro 16 Wrz 2015, 15:37
Temat postu:
Re: ( Dodge Caliber ) wypadanie zapłonu 1,8 b+g
Cześć. Acerecer, a co to za firma? Możesz zapodać namiar? Niestety, wiele warsztatów panikuje, jak zobaczy dodge'a. Ktoś ogarnięty jest na wagę złota. Właśnie czeka mnie rozłożenie skrzyni, więc chciałbym, żeby złożył ją fachowiec... _________________ Dodge Forever
Zapytanie DODGE 1,8 SE gaśnie po dogazowaniu na zimnym siln.
aceracer napisał:
Szukałem po wszystkich mechanikach , każdy mówił co innego. Jedni komputer chcieli zmieniać , inni cewki, inni instalacje gazową cyrk na kółkach. Znajomy dał mi namiar na firmę ,która specjalizuje się tylko w dodgach . Gość przez telefon postawił diagnozę . Cała impreza kosztował coś koło 3tys. I jeszcze jedno przebieg mojego to tylko 100tys!!!! (mam go od nowości). Słaba jednostka
Witaj mam ten sam problem ale gaśnie tylko zanim przełączy na gaz BRC24Sequent. Wymienione świece NGK nowe, cewki używki MOPAR, sprawdzone ciśnienie na garach OK 9-11-10-11 Bar, ciśnienie paliwa OK, przepustnica OK, przestawień na rozrządzie brak. Zachowuje się jakby coś go bolało z elektryką może komputer silnika?
Napisz co dokładnie robiłeś bo koszt 3 tys. jest jednak spory! _________________ Dodge Caliber
jednostka dobra.. ale nie do LPG. Trzeba wstawic wzmocnione gniazda, przystosowane do LPG. Przerabialem to samo w Misiubiśi. Niestety.
Cewki, kable, swiece i ich przerwy.. czary mary ogolnie.. a okazalo sie, ze glowica do zrobienia. 170tys.
Najlepiej zrobic badanie szczelnosci silnika (nie mylic z kompresja).
Swoja droga- jezdzilem 2ma Calibrami, chcialem kupic.. 1.8 i 2.4.. Nie wiem, albo one byly walniete albo te auta sa "dziadkowo" zestrojone. 170koni przy 2.4pojemnosci i wogole nie bylo tego czuc. Lipa.
u mnie to samo , mechanik nie umiał postawić diagnozy lub nie chciało mu się robić więc sam sprawdziłem szczelność zaworów taką samoróbką i aktualnie jestem na etapie zdjętej głowicy - potwierdza się diagnoza wypalone zawory i gniazda zaworowe , trochę się umęczyłem żeby to rozebrać a ze składaniem wiadomo będzie jeszcze gorzej . póki co będę musiał zawieźć głowice do specjalnego warsztatu co wymienią mi gniazda , dotrą zawory i ustawią luzy na nich
Dołączył: 24 Maj 2018 Posty: 82 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chojnice Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 SXT 2008 r.
Piwa: 1/1
Wysłany: Pią 20 Gru 2019, 08:39
Temat postu:
Check engine - P0301
Witajcie, wychodzi na to, że mamy podobny problem. Przyczyną chyba jednak jest lpg. Moje autko też po 170 tysiach zaczęło świecić. ELM327 pokazuje błąd jak w tytule. Udaje się kasować, ale....wraca.
Czy kombinował Ktoś z przepłukiwaniem środkami czyszczącymi silnik ? Podobno robi się to przed zmianą oleju. Widziałem wiele filmów na YT, które polecają taki zabieg. Wzrasta kompresja, silnik jest rzekomo wówczas pozbawiany nagarów i syfów. Może to tymczasowe rozwiązanie ? A może trwałe. Co myślicie ? _________________ Bo Dodge to zakwiecista maszyna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.