Re: ( Dodge Caliber ) Zapalona lampka ESP BAS i kontrolka ESP
Witam . Komputer wyświetlił mi błąd C 2116 - niskie napięcie zasilania silnika pompy ABS .Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś takim i ewentualnie jak z tym można sobie pradzić ? Kontrolki świecą się i gasną -z przewagą świcenia . będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam. _________________ Roverek i Caliberek
Re: ( Dodge Caliber ) Zapalona lampka ESP BAS i kontrolka ESP
Ja u siebie też miałem problem z tymi kontrolkami. Na początku zapalały się tylko czasami, dopatrzyłem się że mam zgięty wahacz, wymieniłem go na nowy i zaczeły się palić cały czas. Po wymianie wahacza przy jeździe prosto miałem skręconą kierownice, dopiero po ustawieniu zbieznosci i ustawieniu kierownicy prosto kontrolki zgasły.
Re: ( Dodge Caliber ) Zapalona lampka ESP BAS i kontrolka ESP
Witam! wrócę do tematu błąd c 2116 (niski prąd zasilania pompy ABS). Po sprawdzeniu napięcia na wtyczce , okazało się że,napięcie jest takie samo jak na baterii (te same wartości przy ładowaniu jak i przy wyłączonym silniku ). Na chłopski rozum, coś nie tak z pompą. Komputer pokazał : napięcie ładowania 14,3 ; napięcie na pompie 13,6. Błąd kasowany pokazywał się natychmiast - koledzy może jakieś sugestie ,za każdą będę wdzięczny. I jeszcze jedno pytanie : czy ktoś wyjmował pompę abs , trochę informacji na ten temat. pozdrawiam! _________________ Roverek i Caliberek
Dołączył: 20 Mar 2016 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dolnośląskie Posiadane auto: Dodge Caliber
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 28 Mar 2021, 20:48
Temat postu:
Re: ( Dodge Caliber ) Zapalona lampka ESP BAS i kontrolka ESP
Witajcie, mam podobny problem, który dotyczy Dodga Caliber 2008. Świecą się kontrolki BAS-ESP i ESP. Na początku kontrolki zaświecały się sporadycznie i gasły. Po zgaszeniu silnika gasną, ale w takcie jazdy świecą się już codziennie. Rok temu wymieniłem taśmę kierownicy, więc pewnie to nie czujnik skrętu. Dziwne jest to, że programy do OBD II. ( Mam Torque Chek pro i kilka innych) nie pokazują żadnych błędów. ABS działa normalnie.
Być może pompa albo czujnik ABS??? Tutaj mam pytanie czy mierzenie oproności tego czujnika musi odbywać się przy uruchomionym silniku i podpiętym czujniku czy bez ?
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
Z góry dziękuję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.