Zastanawiam się nad kupnem d. Calibra najpierw chciał bym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z silnikami benzynowymi i jak znoszą instalacje gazowe (diesle odpadają więc proszę o nich tematu nie poruszać)
druga spraw chodzi o awaryjność i dostępność cześć obecnie mam Rovera wiec z częściami jest trochę gorzej ale daje rade ... choć R nie należy moim zdaniem do awaryjnych (pokładam to zdanie na moim aucie
trzecie pytanie to czy byście kupili D jeszcze raz ? proszę wypisac + i _ auta
Re: ( Dodge Caliber ) Porady przed zakupem sprawy techniczne
Nie wiem jak z resztą części ale wydechu w naszym kraju nie kupisz i będziesz musiał załatwić to zza oceanu a to będzie kosztowac. Też kiedyś chciałem kupić coś takiego ale w porę opamiętałem się na korzyść aut niemieckich. Wyboru nie żałuję bo części jest ogromna ilość. Na nasze warunki amerykańce to nienajlepszy wybór _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Re: ( Dodge Caliber ) Porady przed zakupem sprawy techniczne
Plusy:
+ Mnostwo mocy na niskich obrotach. W miescie 2K RPM na liczniku nigdy nie przekraczam a jezdze dynamicznie.
+ Czolg.Jedzie po wszystkim. Bardzo dobry na zime.
+ Prosta konstrukcja, da sie go rozebrac na czesci srubokretem.
+ Zawieszenie kompatybilne z Jeep Compass/Patriot. Pasuje prawie wszystko, lacznie z lift-kitem. Czesci od reki lub w pare dni max.
+ Wysoka pozycja za kierownica.
+ Audio. Warto zapolowac na wersje z MusicGate Boston sound.
+ Sylwetka.Te szerokie nadkola w polaczeniu z 18" sa po prostu sliczne.
+ POWER & FUN! To mini-muscle i duzo bardziej imponujacych bryk w lusterku wstecznym sie oglada.
Re: ( Dodge Caliber ) Porady przed zakupem sprawy techniczne
Zastanawiam sie, czy celujesz w dobry samochod - wedlug mnie gaz do Dodge pasuje jak siodlo do swini.
To samochod ktory ma dawac frajde z jazdy a nie kuchenka na ktorej sie smazy schabowe...
Dołączył: 01 Lip 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa / mazowieckie Posiadane auto: dodge caliber 1,8 SE
Piwa: 0/5
Wysłany: Pią 12 Wrz 2014, 16:24
Temat postu:
caliber i gaz
Caliber jest extra. Przedmówca dobrze pokazał plusy. Trochę nie zgadzam się z ta mocą. Auto jest ciężkie, więc rusza powoli. No chyba, że ma się SRT.
To świetne auto z duszą i wyglądem.
Minusy? Wkurzają mnie te włączniki świateł przy dźwigni kierunków. Predzej czy później padną tarcze podświetlające zegary (wyglada super, ale sie psuje). Jak w większości suvopodobnych trudno jest wymienić żarówki z przodu. Części są bo to Jeep Compass pomieszany z Lancerem.
Ja założyłem gaz i jestem zadowolony. Wiadomo, że oba silniki 1,8 i 2,0 bardzo dobrze współpracują z gazem. Jak ktoś ma kasę, to niech zakłada BRC lub S. Ja założyłem KME. Pracuje bezproblemowo, choć spalanie wzrosło jakieś 15%.
Jeszcze słowo do Mustanga. Ja właśnie przesiadłem się z Golfa i Leona (czyli niemieckiej technologii). Owszem, było bezawaryjnie, przyciski logiczne, trzymanie na zakrętach. I nudno, smutno, a wokół pełno takich samych wozidełek.
Re: ( Dodge Caliber ) Porady przed zakupem sprawy techniczne
Wlasnie dlatego w poscie ktory linkowalem polecam R/T albo SRT - czyli silnik 2.4 litra.
W R/T bez turbo ma moment obrotowy 224 Nm podczas gdy Twoj 1.8l ma 169Nm. Te 25% wiecej momentu obrotowego robi bardzo duza roznice w odczuciu zrywnosci. Zakladamy ze mowimy o FWD, bo w AWD dodatkowy naped powoduje rowniez mulowatosc.
Nie jezdzilem SRT - bardzo ciezko u nas dostac i mnostwo czesci jest niekompatybilne. Ale jak sobie wyobraze 285 KM przy tej masie... eh :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.