Dodge

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Dodge Caliber ) błąd silnika P0017


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum DODGE Forum Strona Główna -> ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jery229

Czytelnik



Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zwierzyniec
Posiadane auto: dodge caliber 2.0 SXT
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 02 Gru 2014, 17:17
Temat postu:

błąd silnika P0017


Pomocy miejscowy mechanik nie wie niby sprawdził elektronike i jest ok czujniki połażenia wałka rozrządu wymienione po skasowaniu po jakims czasie błąd powraca błąd P0017 pozycja wału korbowego- korelacja wału rozrządu
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 13 Gru 2015, 23:15
Temat postu:

mam ten sam problem


Mam podobny problem. Ja zdążyłem już wymienić czujnik położenia wałka rozrządu, poprawiło się to, że powyżej 4000 tys. wróciła moc. Wcześniej powyżej 4000 tys. miał coś jak odcięcie paliwa i brak mocy. Jednak cały czas powraca błąd P0017. Teraz czekam na nowy solenoid (elektrozawór) w silniku 1.8 benz mamy dwa. Są to elektrozawory odpowiadające za zmiany faz rozrządu. Jeśli chodzi o ten błąd to znalazłem na stronach amerykańskich, że jest to elektrozawór na wydechu czyli (Bank 1/2). OBD pokazuje na Bank 1B. Jak wymienie elektozawór i zgaszę Checka to napiszę jak sukcesy. Pozdr
Powrót do góry
tatra

Dyskutant



Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 71
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rabka Zdrój
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8
Piwa: 5/0
Wysłany: Sob 26 Gru 2015, 14:22
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) błąd silnika P0017


Witam serdecznie.
Czy udało się rozwiązać problem błędu P0017
Pozdrawiam
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 28 Gru 2015, 21:36
Temat postu:

Walka z błędem P0017


Niestety, po wymianie na używany elektrozawór faz rozrządu problem pozostał. Pomimo wymiany czujnika wałka rozrządu (nowy) znowu silnik nie wchodzi na wyższe obrony pow. 4000 obr. Dziś odłączałem poklei czujniki, elektrozawory faz rozrządu i wyskoczyły mi błędy kolejno P0010 i P0013. Następnie odłączyłem czujnik wałka rozrządu i samochód słabo ale zapalił i motor pracował. Wg mnie oznacza to, że czujnik wału jest dobry. Jednak zagadką jest dla mnie fakt dlaczego jak wymieniłem czujnik wałka rozrządu (sam zgasł check engine) by za dwa dni znowu się pojawić. Nic z tego już nie rozumiem. Jak będę miał więcej czasu chcę sprawdzić wiązki od czujników (może jest gdzieś przebicie). Jeśli wiązki będą ok, sprawdzę łańcuch i znaki. Czytałem, że ten błąd może być spowodowany przeskoczeniem łańcucha spowodowanym uszkodzeniem napinaczy lub ślizgu???
Jeśli macie jakieś pomysły lub sami walczycie z tym problemem, proszę o wsparcie. Może wspólnie uda nam się poradzić z błędem korelacji Evil or Very Mad wałka rozrządu i wału.
Pozdr
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 30 Gru 2015, 20:47
Temat postu:

kolejny dni walki z błędem P0017


Nie wiem czy komuś to pomoże i czy ktoś czyta moje wypociny, ale ja przeszukałem internet i poza ogólną wiedzą nie ma informacji jak szybko rozwiązać mój problem z P0017. Dlatego mam nadzieje, że opisywanie mojej walki komuś może zaoszczędzi czasu i pieniędzy... o ile go rozwiążę....

Wczoraj byłem u mechanika, posłuchał jak pracuje motor i po podpięciu kompa się poddał. Powiedział, że mechanicznie motor jest ok, błąd leży po stronie elektroniki, lub ostatecznie po stronie łańcucha rozrządu (ślizgu, napinacza - są dwa......).
....... dalej......
Dziś przeprowadziłem kolejne doświadczenie z czujnikami i inspekcje przewodów do czujnika wałka rozrządu. Odłączyłem i wyciągnąłem czujnik wału, okazało się, że nie ma uszkodzeń z zewnątrz wygląda na nie uszkodzony. Dlatego po wyczyszczeniu szmatką wkręciłem go z powrotem (nowy już zamówiłem). Dalej znowu odłączyłem czujnik faz rozrządu (elektrozawór) wydechowy.... zdjąłem klemę i rozładowałem (kompa) i pojawił się błąd P0013, tak jeździłem....dodatkowo znikną błąd P0017. Najważniejszy jest w tym wszystkim fakt, że wróciła moc motoru. Palił sie (Check) ,auto jechało normalnie , silnik wchodził znowu powyżej 4000 tys. obr. Shocked .
Dlatego połowicznie udało rozwiązać się problem mocy .... przynajmniej na chwilę.....
Dalej znowu podpiąłem przewód od czujnika faz rozrządu (wydechowy) błąd P0013 wykasowałem, dziś moc jest. Jeździłem jeszcze trochę i Check się już nie pojawił.
Zobaczymy co będzie jutro jak auto ostygnie i będzie zimny motor, bo wtedy tak jak było wcześniej błąd wracał.

Tak jak pisałem zamówiłem czujnik wału jednak jeszcze go nie mam. Jak go wymienię napiszę o mojej dalszej walce..... Mam nadzieje, że to on broi w tym całym systemie, bo dziwnym trafem, grzebałem przy tym czujniku. Kolejną zastanawiającą mnie rzeczą jest fakt zależności (ciepły - zimny) motor.
Shocked
Pozdr
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 30 Gru 2015, 20:47
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
konradt

Debiutant



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Dodge Caliber 1,8
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 30 Gru 2015, 21:12
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) błąd silnika P0017


Ja czytam z uwagą, bo sam mam problem z obrotami powyżej 4K.
Jestem więc ciekaw czy wymiana czujnika rozwiąże ostatecznie problem.
Czego używasz do diagnostyki błędów?
Pozdrawiam
Adam
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 31 Gru 2015, 17:25
Temat postu:

kolejny dzień walki....


Jeśli masz problem z obrotami to zapewne to będzie czujnik położenia wałka rozrządu....
Dziś znowu powtórzyła się ta sama historia. Rano miałem zaraz po uruchomieniu motoru (check engine) i na zimnym nie miał mocy 4000 obr. i odcinał wyższe obr....., ale zaraz po tym jak silnik osiągną ok. 60 stopni motor mógł się wkręcać na 5 lub 6 tysięcy bez żadnych problemów. Znowu wykasowałem błąd i już się nie zapalił. Wydaje mi się, że znowu się zapali jak ostygnie.....

P.s. miłej zabawy sylwestrowej Twisted Evil
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 31 Gru 2015, 17:31
Temat postu:

Walka z błędem P0017


Używam zwykłego interfejsu OBD II i programów PCScan, oraz Piston. Czasem używam też aplikacji do smartfona OBD doctor. Very Happy Nie są to profesjonalne programy jednak pozwalają na sprawdzenie podstawowych parametrów silnika. Laughing
Powrót do góry
konradt

Debiutant



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Dodge Caliber 1,8
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 03 Sty 2016, 14:58
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) błąd silnika P0017


Cześć!
A powiedz mi, czy wymiana tego czujnika jest możliwa bez wizyty w serwisie?
Jeśli tak, to w jakim miejscu go znajdę?
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku Wink
Adam
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 04 Sty 2016, 22:10
Temat postu:

odp.


Tak wydaje mi się, że przy odrobinie szczęścia i pomocy kolegi, sąsiada w długi weekend możesz to ogarnąć.

Czujniki faz rozrządu masz: po lewej stronie (stoisz frontem do pojazdu - silnika). Czujnik faz wlotowy jest od frontu (górna lewa część), wylotowy w tylnej górnej części (poznasz je po tym że mają wtyczki na dwa piny).
Czujnik wałka rozrządu masz z tyłu górna część po prawej stronie (czujnik na trzy piny) z tego co pamiętam jest tam tylko ten czujnik więc go nie pomylisz.
Czujnik wału (no tu musisz mieć kanał) największa część motoru i wystaje czujnik (również dwa piny) jest on schowany za osłoną termiczną - przynajmniej w moim (Dodge - Dziku ). Laughing

Najgorzej demontowało mi się czujnik faz wlotowy (przyda ci się magnes i dobre światło bo dostęp do tego czujnika jest utrudniony), z resztą poradzisz sobie bez problemu, potrzebna Ci jest 10 nasadowa i gotowe.

Najlepiej w necie wpisz nazwy poszczególnych części, zobacz zdjęcie i na pewno znajdziesz te czujniki w swoim motorze.

P.s. Jeszcze nie wymieniłem czujnika wału, mam umówiony kanał na czwartek. O sukcesach i porażkach będę informował. Pozdr
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 15:01
Temat postu:

sprostowanie


Dostałem czujnik wału, jest na 3 piny. Nie jak pisałem na 2. Pozdr.
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Sty 2016, 15:33
Temat postu:

bitwa przegrana, walka trwa dalej....


Wymnienilem czujnik wału, niestety nic to nie pomoglo.
Dalej jest ten sam obiaw na zimnym silniku wyskakuje blad P0017, gdy silnik jest rozgrzany wraca moc i obroty wchodza powyzej 4K obrotów. Ma ktos jakis pomysł, dlaczego tak sie dzieje?
Powrót do góry
klano

Debiutant



Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj-pom
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 2007
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 07 Sty 2016, 15:33
Temat postu:

bitwa przegrana, walka trwa dalej....


Wymnienilem czujnik wału, niestety nic to nie pomoglo.
Dalej jest ten sam obiaw na zimnym silniku wyskakuje blad P0017, gdy silnik jest rozgrzany wraca moc i obroty wchodza powyzej 4K obrotów. Ma ktos jakis pomysł, dlaczego tak sie dzieje?
Powrót do góry
grafffik

Debiutant



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 32
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: Dodge Caliber 2.0B, Subaru Impreza STi
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 10 Sty 2016, 01:27
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) błąd silnika P0017


tak. brak kompresji na cylindrach.olej się rozgrzewa, robi się rzadszy i błąd idzie w eter.
szlif bloku, pierścienie do wymiany, przy okazji można od razu wymienić panewki główne skoro i tak już pójdzie wszystko na stół.
wykręć świece, sprawdź kompresje. to Ci prawdę powie.
jeżeli to to, albo inwestujesz i masz auto na kolejne 200-300tys, albo na allegro ogień

Forum Dodge Caliber
dodgecaliber.com.pl
Powrót do góry
jery229

Czytelnik



Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Zwierzyniec
Posiadane auto: dodge caliber 2.0 SXT
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 28 Sty 2016, 15:42
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) błąd silnika P0017


Byłem jesccze u jednego mechanika na kompie i mi powiedział że to czujnik wału korbowodowego.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum DODGE Forum Strona Główna -> ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Dodge Caliber »

Opinie o samochodach Dodge Caliber - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne


DodgeChallenger

108 900

2017r.

115 090 km

pomorskie

DodgeDurango

97 990

2014r.

173 145 km

pomorskie

DodgeRam

51 777

2006r.

110 000 km

pomorskie

DodgeGrand Caravan

59 990

2017r.

179 323 km

pomorskie

DodgeRam

289 900

2022r.

25 697 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System