Witam mam Dodge Journey 2.0crd od kwietnia 2016 jezdze dosc duzo zrobilem juz ponad 40tys i ostrzegam wszystkich by przerobili pompe oleju ! Ja o tym nie wiedzialem i padlo mi turbo.
Przebieg ok 300000tys. Przrobka plega na wymianie walka w pompie na trwalszy. Ten problem dotyczy wiekszosci silnkow VW 1,9TDI. Mnostwo firm robi taka przerobke ja robilem w Gdyni i jak na razie jest ok.Natomiast teraz mam dosc czesto problem z DPF .
To radze Ci przerobic pompe bo bedzie wiekszy problem. A jesli chodzi o DPF to obroty tylko do 3000 i zapala sie kontrolka silnika. Journey nie ma osobnej kontrolki DPF.Ale chyba problem z DPF rozwiazany . Wtrysk mi lal bylem u bardzo dobrego i drogiego mechanika wymienil wtrysk zrobil dluga diagnoze komputerem i stwierdzil ze od wtrysku sie zapychal.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Journey ) Dodge Journey
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.