Witam,
Na poczatku zaznacze, że nie mam doświadczenia w diagnostyce ale ogólnie mam niemałe doswiadczenie w elektronice.
Mam taki błąd: P1128
Taki kod błędu wyrzuca mi popularny interfejs na ELM327 (iCar3 WiFi) na kilku popularnych darmowych programach diagnostycznych (u mnie akurat na androida ale system operacyjny chyba nie istotny w tym przypadku?).
W internecie znalazłem cyt: ''P1128-closed Loop Fueling Not Achieved - Bank 1''
Dodatkowo znajomy mechanik, przy okazji wizyty u niego, podłączył sie swoim kompem.
Miał jakiś lepszy interfejs (nie wiem jaki, ale napewno nie na ELM327).
Programem CDIF/2 połączył sie z autem, ale nie miał w bazie mojego silnika (miał 2.0i 16V 160KM i na tej konfiguracji połączył sie z moim 2.0 VVT 156KM).
CDIF/2 wyrzucił komunikat cyt: ''1/1 Nie uzyskano zasilania paliwem w pętli zamkniętej - rząd 1''
Co to może oznaczać? Od czego można zacząć poszukiwania?
Dodam, że silnik ma moc, pracuje cicho i równo, jest zrywny od samego dołu - mam wrażenie, że pracuje poprawnie ale nie mam porównania z innym Calibrem z takim samym silnikiem (jechałem przez chwile Calibrem z silnikiem 1,8 i to był straszny muł ale podejrzewam, że poprostu nie był w pełni sprawny).
Czy ten błąd jest aktywny?. Pali się kontrolka MIL?. Błąd oznacza, że sterowanie zasilaniem paliwa po uruchomieniu silnika pracowało dłużej w pętli otwartej niż przeznaczony na to czas. Przy tym błędzie kontrolka gaśnie po trzech "good trip" więc jeśli nie pali się usterka była chwilowa. Co można sprawdzić?. Zasilanie paliwem, wiązki i wtyczki czujnika temperatury, MAP-a, sond
Nigdy na stałe nie paliła sie kontrolka MIL. Po zakupie auta podłączyłem auto pod kompa i był w/w błąd.
Błąd został skasowany jakies 1300km temu i właśnie podpinałem sie moim ELM327 i błędu nadal nie ma czyli wygląda na to, że wszystko jest OK.
Kontrolka MIL teraz pali sie cały czas tylko wtedy gdy włączony jest zapłon.
Czy to jest normalne?
Natomiast gdy odpalę silnik MIL gaśnie.
Dodam, że jakiś szanowny jegomość, zanim kupiłem auto, wymontował wszystkie czujki ciśnienia w oponach i oprócz tego świeci sie cały czas lub miga kontrolka od ciśnienia opon a w EVIC nie ma żadnych wskazań ciśnienia w oponach. Może to jest przyczyna tego, że MIL świeci sie do puki nie odpalę silnika?
W związku z tym mam pytanie czy da sie jakoś wyłączyć tą funkcje bo tak naprawdę nie potrzebuje jej bo sam regularnie sprawdzam stan ciśnienia w oponach?
I ewentualnie jeśli zdecydowałbym sie na zakup czujek ciśnienia to czy muszą to być dedykowane to tego auta czy są jakieś uniwersalne?
Aloha,
możesz pojechać do serwisu by Tobie to wyłączyli ale jaka kwota wchodzi w grę tego nie wiem.
Czujniku kup oryginalne, czasami zamienniki podają niewłaściwe dane, ewentualnie poszukaj
czy nie da się oszukać jakoś tego, moduł wpięty w gniazdo czujnika.
MIL powinien zgasnąć po jakimś czasie na zapłonie, możliwe, że ma w pamięci jakiś błąd
ale czeka na jego ponowne wystąpienie by móc wywalić MIL na desce podczas jazdy _________________ Pomogłem Tobie, daj browarka, no nie wstydź się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.