Dodge

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Dodge Caliber ) Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum DODGE Forum Strona Główna -> ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DZ1

Stały Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 101
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Dodge Caliber SE 2.0 VVT 2010r
Piwa: 5/12
Wysłany: Pon 24 Lip 2017, 22:03
Temat postu:

Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM


Witam,
Na poczatku zaznacze, że nie mam doświadczenia w diagnostyce ale ogólnie mam niemałe doswiadczenie w elektronice.

Mam taki błąd: P1128

Taki kod błędu wyrzuca mi popularny interfejs na ELM327 (iCar3 WiFi) na kilku popularnych darmowych programach diagnostycznych (u mnie akurat na androida ale system operacyjny chyba nie istotny w tym przypadku?).

W internecie znalazłem cyt: ''P1128-closed Loop Fueling Not Achieved - Bank 1''

Dodatkowo znajomy mechanik, przy okazji wizyty u niego, podłączył sie swoim kompem.
Miał jakiś lepszy interfejs (nie wiem jaki, ale napewno nie na ELM327).
Programem CDIF/2 połączył sie z autem, ale nie miał w bazie mojego silnika (miał 2.0i 16V 160KM i na tej konfiguracji połączył sie z moim 2.0 VVT 156KM).

CDIF/2 wyrzucił komunikat cyt: ''1/1 Nie uzyskano zasilania paliwem w pętli zamkniętej - rząd 1''

Co to może oznaczać? Od czego można zacząć poszukiwania?

Dodam, że silnik ma moc, pracuje cicho i równo, jest zrywny od samego dołu - mam wrażenie, że pracuje poprawnie ale nie mam porównania z innym Calibrem z takim samym silnikiem (jechałem przez chwile Calibrem z silnikiem 1,8 i to był straszny muł ale podejrzewam, że poprostu nie był w pełni sprawny).
Powrót do góry
dodjee

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 381