Dodge

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumoponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Dodge Caliber ) Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum DODGE Forum Strona Główna -> ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DZ1

Stały Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 101
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Dodge Caliber SE 2.0 VVT 2010r
Piwa: 5/12
Wysłany: Pon 24 Lip 2017, 22:03
Temat postu:

Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM


Witam,
Na poczatku zaznacze, że nie mam doświadczenia w diagnostyce ale ogólnie mam niemałe doswiadczenie w elektronice.

Mam taki błąd: P1128

Taki kod błędu wyrzuca mi popularny interfejs na ELM327 (iCar3 WiFi) na kilku popularnych darmowych programach diagnostycznych (u mnie akurat na androida ale system operacyjny chyba nie istotny w tym przypadku?).

W internecie znalazłem cyt: ''P1128-closed Loop Fueling Not Achieved - Bank 1''

Dodatkowo znajomy mechanik, przy okazji wizyty u niego, podłączył sie swoim kompem.
Miał jakiś lepszy interfejs (nie wiem jaki, ale napewno nie na ELM327).
Programem CDIF/2 połączył sie z autem, ale nie miał w bazie mojego silnika (miał 2.0i 16V 160KM i na tej konfiguracji połączył sie z moim 2.0 VVT 156KM).

CDIF/2 wyrzucił komunikat cyt: ''1/1 Nie uzyskano zasilania paliwem w pętli zamkniętej - rząd 1''

Co to może oznaczać? Od czego można zacząć poszukiwania?

Dodam, że silnik ma moc, pracuje cicho i równo, jest zrywny od samego dołu - mam wrażenie, że pracuje poprawnie ale nie mam porównania z innym Calibrem z takim samym silnikiem (jechałem przez chwile Calibrem z silnikiem 1,8 i to był straszny muł ale podejrzewam, że poprostu nie był w pełni sprawny).
Powrót do góry
dodjee

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 381
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin
Posiadane auto: n/a
Piwa: 37/0
Wysłany: Wto 25 Lip 2017, 09:51
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM


Czy ten błąd jest aktywny?. Pali się kontrolka MIL?. Błąd oznacza, że sterowanie zasilaniem paliwa po uruchomieniu silnika pracowało dłużej w pętli otwartej niż przeznaczony na to czas. Przy tym błędzie kontrolka gaśnie po trzech "good trip" więc jeśli nie pali się usterka była chwilowa. Co można sprawdzić?. Zasilanie paliwem, wiązki i wtyczki czujnika temperatury, MAP-a, sond
Powrót do góry
DZ1

Stały Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 101
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Dodge Caliber SE 2.0 VVT 2010r
Piwa: 5/12
Wysłany: Wto 25 Lip 2017, 16:43
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM


Nigdy na stałe nie paliła sie kontrolka MIL. Po zakupie auta podłączyłem auto pod kompa i był w/w błąd.
Błąd został skasowany jakies 1300km temu i właśnie podpinałem sie moim ELM327 i błędu nadal nie ma czyli wygląda na to, że wszystko jest OK.
Kontrolka MIL teraz pali sie cały czas tylko wtedy gdy włączony jest zapłon.
Czy to jest normalne?
Natomiast gdy odpalę silnik MIL gaśnie.

Dodam, że jakiś szanowny jegomość, zanim kupiłem auto, wymontował wszystkie czujki ciśnienia w oponach i oprócz tego świeci sie cały czas lub miga kontrolka od ciśnienia opon a w EVIC nie ma żadnych wskazań ciśnienia w oponach. Może to jest przyczyna tego, że MIL świeci sie do puki nie odpalę silnika?
W związku z tym mam pytanie czy da sie jakoś wyłączyć tą funkcje bo tak naprawdę nie potrzebuje jej bo sam regularnie sprawdzam stan ciśnienia w oponach?
I ewentualnie jeśli zdecydowałbym sie na zakup czujek ciśnienia to czy muszą to być dedykowane to tego auta czy są jakieś uniwersalne?
Powrót do góry
smarzyk

Dyskutant



Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 71
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8 150KM
Piwa: 7/2
Wysłany: Czw 14 Wrz 2017, 07:05
Temat postu:

Re: ( Dodge Caliber ) Błąd P1128 - 2.0 benzyna 156KM


Aloha,
możesz pojechać do serwisu by Tobie to wyłączyli ale jaka kwota wchodzi w grę tego nie wiem.
Czujniku kup oryginalne, czasami zamienniki podają niewłaściwe dane, ewentualnie poszukaj
czy nie da się oszukać jakoś tego, moduł wpięty w gniazdo czujnika.

MIL powinien zgasnąć po jakimś czasie na zapłonie, możliwe, że ma w pamięci jakiś błąd
ale czeka na jego ponowne wystąpienie by móc wywalić MIL na desce podczas jazdy Smile
_________________
Pomogłem Tobie, daj browarka, no nie wstydź się Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum DODGE Forum Strona Główna -> ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Dodge Caliber »

Opinie o samochodach Dodge Caliber - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne


DodgeRam

299 900

2022r.

21 300 km

kujawsko-pomorskie

DodgeRam

289 900

2022r.

25 697 km

kujawsko-pomorskie

DodgeChallenger

108 900

2017r.

115 090 km

pomorskie

DodgeDurango

97 990

2014r.

173 145 km

pomorskie

DodgeGrand Caravan

59 990

2017r.

179 323 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System