Witam . Temat już wałkowany ale liczę na pomoc. Posiadam calibra 1,8 benz z 2006r. Od niedawna zaczęła migać kontrolka ciśniena oleju poza tym auto jezdzi normalnie nic się nie dzieje . Podejrzewam czujnik ćiśnienia oleju, jednak obleciałem wszystkie sklepy i wszędzie rozkładają ręce. Moje pytanie jest takie czy czujnik od czegoś innego pasuje czy musi być oryginał. Dodam jeszcze że w mojej miejscowości nie mają jak zmierzyć ćiśnienia bo rzekomo gwint jest dziwny i nic nie pasuje .Boję się jechać gdzieś dalej bo niewiem czy coś się nie wydarzy. Po okolicy parenaście km już zrobiłem i nic się nie wydarzyło. Stan oleju jest, zrobione na nim 7tys km.
Jeszcze jedno.
Moja rada – nie bież tańszego z Olkusza. To tzw. „zamiennik” prawdopodobnie NTY. Mam taki jako rezerwę ostateczną – został po poprzednim właścicielu.
Nie warto. Przy niełatwym dostępie to marnowanie pieniędzy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.