Mam pytanie do Was, może ktoś już miał podobny problem i coś doradzicie.
Mój Caliberek w trakcie jazdy na dowolnym biegu przy 2000 obrotów zaczyna "kangurowac" rwie go jakby chciał a nie mógł. Problemu nie ma podczas przyspieszania 1.5-3,4 tys. Czasem przy mocniejszym depnieciu nagłe odcina turbine i auto traci moc, moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika. Długo check nie wyskakiwał ale nagle się pojawił, przepływka, EGR, brak ciśnienia w turbo.
Przepływka wymieniona na bosha, EGR przeczyszczony (nie był usyfiony) wszystkie przewody ciśnieniowe ok. Problem nie zniknął, elektoro mechanik stwierdził że MOŻE to być przeładowanie turbiny. Czy ktoś ma jakieś pomysły jeszcze?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.