Serdecznie proszę o pomoc, mam problem z blokadą kierownicy. Nie działa. Sytuacja wygląda tak, iż po obróceniu kierownicy o 180 stopni względem jej normalnego położenia powinna załączyć się blokada. Niestety tak się nie dzieje, słychać jedynie cichy dźwięk podobny do tego, który można usłyszeć podczas przesuwania fotelu do tyłu lub do przodu.
Czy ktoś zna budowę mechanizmu? Czy jest to mechanizm zintegrowany ze stacyjką, czy może elektroniczna blokada?
Jakie mogą być ewentualne skutki wskazanej usterki i orientacyjne koszty jej naprawy? Pojazd (Dodge Caliber SXT 1.8 2009) kupiłem w dniu wczorajszym, większych uchybień nie stwierdziłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.