Witam.
Z tego co sie orientuje to w tej wersji autka nie byla filtra. mam tez dodga journey 2008 (rej 2010) polski i nie ma tu filtra jezeli jest silnik ns common railu przynajmniej.
Wystarczy schylic sie pod autko i raczej byloby widac zgrubienei lub lacznik na wydechu. _________________ pzdr
miazga
Dołączył: 01 Maj 2016 Posty: 64 Skąd jesteś (miejscowość / region): Żagań Posiadane auto: dodge journey 2.0 CRD
Piwa: 8/0
Wysłany: Czw 02 Lut 2017, 09:33
Temat postu:
Re: ( Dodge Journey ) DPF
Niestety filtr jest montowany. Podam tabelę z wyposażeniem poszczególnych modeli. A jaki problem masz? https://youtu.be/wWo1kg7I7-g
inaczej coś mi nie wychodzi...
Witam.
Aktualnie borykam się z problemem dpf.
R/T z dieslem (najgorszy błąd w życiu) nabyłem 3 miesiące temu. Nic nie wskazywało na to że mógłby się zapychać filtr. Co prawda bardzo mało robię km i raczej w mieście ale po ok 500km miałem wypad przez pół Polski (460km w jedną stronę) więc zgodnie z tym co wszyscy piszą nawet jeśli miałbym już sporo sadzy to powinna się wg mnie wypalić w tej trasie.
Na początku roku wyskoczył mi CHECK i wyłączyło turbinę. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu turbo wróciło ale błąd został, podpiąłem się i okazało się że błąd dotyczył zbyt niskiego ciśnienia w turbinie. Błąd się skasował bez problemu.
Po kilku tygodniach znowu CHECK, tym razem błąd P2002 - zbyt dużo sadzy w filtrze. Wyskoczyłem na trasę dopalić - bez efektu. Pojeździłem tak ze 2 tygodnie, wyłączyło mi całkiem turbo, pojechałem do zaprzyjaźnionego elektryka sam ale ŻADNYM z 7 posiadanych skanerów nie mógł włączyć regeneracji (dopalania wymuszonego). Po prostu brak takiej opcji w sofcie.
Pozostaje mi wyjąć DPF i wysłać do regeneracji manualnej.
I tu pytanie - czy miał ktoś z Was przygodę z tym śmieciem ? Chodzi o to czy skoro nie mam w sofcie żadnej możliwości regeneracji/adaptacji wymienionego/zregenerowanego filtra to czy po założeniu czystego komputer wykryje poprawną różnicę ciśnień czujnika DPF i skasuje błąd oraz włączy turbo czy jednak muszę szukać jakiegoś firmowego serwisu który jest w stanie to uruchomić ?
Nie przewiduję opcji wycięcia DPF z wielu przyczyn i nie ma sensu pisać wytnij i zapomnij bo przecież po wycięciu też trzeba jakoś tą inspekcję skasować...
Proszę o jakieś info/namiary serwisu który dałby z tym radę bo nie da się tym padłem jeździć gdy 100 koni poszło sobie w las z turbiną.
Pzdr
Witam wszystkich.
Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę mojemu filtrowi.
Znalazłem wreszcie warsztat w którym nie tylko usunęli błąd P2002 ale również przeprowadzili wypalanie wymuszone w trasie. Uruchamiali dwukrotnie by całkiem pozbyć się sadzy i o dziwo program pokazał że zostało tylko 0,6% ze 107 z których startowało. Tym samym nie do końca prawdą jest że jeśli się przepełni filtr to samoczynne wypalanie nie pomaga a bardziej szkodzi. Przynajmniej u mnie przyniosło oczekiwany rezultat.
Niestety, panowie nie chcieli powiedzieć jakiego programu użyli - widziałem tylko że scanem delphi nie mogli nic zrobić a błąd udało się dopiero usunąć jakąś apką na tablecie podpiętym przez BT do interfejsu wyglądającego jak żółty ELM327.
Przyuważyłem że na początku był wybór marki pojazdu w formie kafelków, wybrali Chryslera v30 a większość komunikatów była w formie czerwonych pasków na czarnym tle. Nazwy niestety nie widziałem.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Witam.
Z tego co sie orientuje to w tej wersji autka nie byla filtra. mam tez dodga journey 2008 (rej 2010) polski i nie ma tu filtra jezeli jest silnik ns common railu przynajmniej.
Wystarczy schylic sie pod autko i raczej byloby widac zgrubienei lub lacznik na wydechu.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr
Cześć, ja też miałem problem z filtrem DFP w Dodge Journey 2.0 CRD 140 KM.
Po kilku wizytach w serwisie, poszukałem w Internecie i kupiłem sobie na amazonie takie urządzenie z oprogramowaniem serwisowym Chryslera - Foxwell NT510 for DODGE Journey:
Kupiłem wtedy po okazyjnej cenie 179$, teraz widzę, że kosztuje 299$.
Oprogramowanie posiada m. in. funkcję manualnej regeneracji filtra DPF.
Wystarczy, że pojadę w trasę 20-30 min i uruchomię manualną regenerację raz na jakiś czas i nie mam już problemów z filtrem.
W sumie inwestycja zwraca się dość szybko
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Pzdr
Cześć, ja też miałem problem z filtrem DFP w Dodge Journey 2.0 CRD 140 KM.
Po kilku wizytach w serwisie, poszukałem w Internecie i kupiłem sobie na amazonie takie urządzenie z oprogramowaniem serwisowym Chryslera - Foxwell NT510 for DODGE Journey:
Kupiłem wtedy po okazyjnej cenie 179$, teraz widzę, że kosztuje 299$.
Oprogramowanie posiada m. in. funkcję manualnej regeneracji filtra DPF.
Wystarczy, że pojadę w trasę 20-30 min i uruchomię manualną regenerację raz na jakiś czas i nie mam już problemów z filtrem.
W sumie inwestycja zwraca się dość szybko
Pozdrawiam,
Lado
Witaj.
Kłopot w tym że miałem Foxwella Auto Master Pro czyli kilka modeli wyżej który miał wgrany soft od wszystkich marek, również Chrysler i niestety nie było opcji manualnej regeneracji. Była adaptacja która nic nie robiła. Dzwoniłem do gościa który sprzedaje Foxwelle na alle... jako dystrybutor i zdawkowo odpowiedział że jeśli nie działa to nie działa i już. Generalnie zupełnie się nie przejął i miał w [cenzura] gdy powiedziałem że ma opis produktu niezgodny z prawdą. Swoją drogą mam do Ciebie 100km więc może kiedyś bym "podjechał" i sprawdził czy się faktycznie tym Twoim da włączyć... Oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem.
Witaj.
Kłopot w tym że miałem Foxwella Auto Master Pro czyli kilka modeli wyżej który miał wgrany soft od wszystkich marek, również Chrysler i niestety nie było opcji manualnej regeneracji. Była adaptacja która nic nie robiła. Dzwoniłem do gościa który sprzedaje Foxwelle na alle... jako dystrybutor i zdawkowo odpowiedział że jeśli nie działa to nie działa i już. Generalnie zupełnie się nie przejął i miał w [cenzura] gdy powiedziałem że ma opis produktu niezgodny z prawdą. Swoją drogą mam do Ciebie 100km więc może kiedyś bym "podjechał" i sprawdził czy się faktycznie tym Twoim da włączyć... Oczywiście jeśli to dla Ciebie nie problem.
Witam wszystkich.
Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę mojemu filtrowi.
Znalazłem wreszcie warsztat w którym nie tylko usunęli błąd P2002 ale również przeprowadzili wypalanie wymuszone w trasie. Uruchamiali dwukrotnie by całkiem pozbyć się sadzy i o dziwo program pokazał że zostało tylko 0,6% ze 107 z których startowało. Tym samym nie do końca prawdą jest że jeśli się przepełni filtr to samoczynne wypalanie nie pomaga a bardziej szkodzi. Przynajmniej u mnie przyniosło oczekiwany rezultat.
Niestety, panowie nie chcieli powiedzieć jakiego programu użyli - widziałem tylko że scanem delphi nie mogli nic zrobić a błąd udało się dopiero usunąć jakąś apką na tablecie podpiętym przez BT do interfejsu wyglądającego jak żółty ELM327.
Przyuważyłem że na początku był wybór marki pojazdu w formie kafelków, wybrali Chryslera v30 a większość komunikatów była w formie czerwonych pasków na czarnym tle. Nazwy niestety nie widziałem.
Teraz pytanie - czy udało się komuś z Was odczytać ilość sadzy w filtrze przy użyciu ELM327 i jakiegoś programu PC albo apki na Androidzie ?
Wolałbym sam sobie kontrolować ilość i w razie czego wyskoczyć na dopalanie niż za każdym razem bulić 250zł za tę przyjemność u tych miłych panów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Journey ) Dodge Journey
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.