Witam wszystkich i kazdego z osobna,
mam prosbe do posiadaczy Calibra 1.8
Zmagam sie z zamuleniem auta, spalanie rzedu 11/12l
brak mocy powyzej 140km/h, przyspieszenie - bierze mnie corsa b 1.2...
Prosba: przekluczcie kluczyk na 2 pozycje (nie odpalajcie auta) zpalaja sie kontrolki, a w tym blyskawica, Pytanie: ile czasu mija u Was od przekluczenia do zgasniecia kontrolki.
Mam ten sam silnik co Ty kolego i borykam się dokładnie z tymi samymi problemami - zbyt wysokie spalanie oraz brak mocy. U mnie kontrolka gaśnie po około 15 sekundach. Byłem u znajomego mechanika i żadnych błędów silnika nie ma ale zamierzam w następnym tygodniu zaprowadzić do niego swojego Dodge'a na bardziej szczegółowy przegląd bo dla mnie to auto kompletnie nie przyśpiesza i może będzie jakiś przełom w tej sprawie także to tyle bardziej nie potrafię Ci w tej kwestii pomóc.
Dzieki za odp, kazde info sie przyda. Jezeli Twoj majster nie da rady, chyba oddam swojego do serwisu dodge (ale to dopiero za ok miech bo mam delegacje) Juz mnie to wk***a ze kupilem auto ktore ma 150 koni, na papierze bo polowa martwa w rzezni lezy
W nocy sni mi sie corsa ktora mnie bierze jak chce ;(
Studiowalem duuuzo forow, wypowiedzi ludzi i mechanikow, moze to byc:
- uklad paliwowy (az do wtryskow)
- przepustnica
- MAF
- silnik krokowy klapek kolektora dolotowego
- sam kolektor dolotowy
- glowica/walki
- skrzynia
Jeden przypadek pojawil sie, ze byl zdlawiony programowo, z Belgii przyjechal, a tam masz OC zalezne od mocy auta a nie jak u nas od pojemnosci, niby nowy soft wgrali do kompa i odrzyl jak fenix z popiolu. Juz sie cieszylem ze tak jest tez u mnie (przyjechal z Belgii) ale w papierach nie ma o tym wzmianki.
Najgorsze jest to ze nie ma zadnego bledu... Jak by cos wyskoczylo mozna by od czegos zaczac ;(
No nic kolego, daj prosze znac jak czegos sie dowiesz.
Powodzenia i z fartem.
PS. Zrobilem test sprezenia w cylindrach (na sucho), liczac od lewej:
1) 10.342 bar
2) 10.066 bar
3) 10.480 bar
4) 11.100 bar
U mnie sytuacja jest identyczna :-/ Wcześniej jeździłem Audi A2 TDI 75 koni i zbierał się lepiej od tego dodga i był od niego szybszy bo spokojnie przekraczał 160 km/h... :-/
Caliber ma ta przypadlosc, ze po kwitnieciu w polskich korkach zapamietuje niekorzystna mape. Probowaliscie reset?
1. Kluczyk do RUN, ale nie zapalac.
2. Poczekac az sie wypiszczy i kontrolki pogasna (1 lub 2 tylko powinny pozostac).
3. Przez 15 sekund powoli wciskac gaz az do osiagniecia konca. To ma byc jeden plynny, liniowy ruch trwajacy dokladnie 15 sekund. Pocwiczcie wczesniej na "sucho" zeby wyczuc predkosc i zakres.
4. Przez 15 sekund puszczac gaz. Tez jeden liniowy, plynny ruch.
5. Wyjac kluczyk.
6. Poczekac godzine.
7. Odpalic i grzac dynamicznie po drogach przez pare minut.
Do tego bardzo polecam
1. Z tanich modyfikacji filtry panelowe K&N, powyzej 3000RPM (jak otwieraja sie klapki kolektora wlotowego) daje duza roznice.
2. Wymiane wydechu. To droga zabawa, ale wydeh Calibra jest dosc restrykcyjny. W porownaniu do takiego MagnaFlow czy Mopara dual-head to 10 koni sie traci. Lub jak komus nie przeszkadza halas to najtanszy glasspack tez sie sprawdzi lepiej niz to pudlo fabryczne.
U mnie Caliberek tak sie zbiera, ze na suchym asfalcie ze swiatel potrafi gumy przydymic. Do przyspieszenia nie mam zadnych zastrzezen.
Nie, zadnych potwierdzen.
Ta kalibracje odkryl ktos przez przypadek. Nie jest nawet w podreczniku serwisanta udokumentowna.
Efekty tez sa rozne. Ja u siebie robilem i w zasadzie nie bylo zadnego powalajacego efektu. Widocznie nie mialem mapy skopanej. Ale sa tez bardzo pozytywne rezultaty na Calibrach Jeepach Compassach zglaszane przez uzytkownikow.
Niestety ale nic się nie zmieniło, próbowałem 4ry razy, dwa razy kumpel i dwa razy ja.
No nic szukamy dalej...
Czy wiecie może dlaczego i co to jest, świeci mi kontrolka czerwona kropka na górze wszystkich kontrolek.
Jeżeli opis jest zbyt niezrozumiały dorzucę fotkę.
Kat jest nowy od MFlow z usa sprowadzany. Spaliny wala paliwem, dlatego boje sie ze przelewa, albo za malo powietrza lyka tylko dlaczego nie mam zadnego bledu na kompie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Dodge Caliber ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.